Help jouw inwoners besparen op hun energiefactuur

Niets zo frustrerend als te veel betalen voor je energie. Wil je als gemeente jouw burgers helpen besparen op hun energiefactuur? Motiveer ze dan om deel te nemen aan een groepsaankoop zonnepanelen en groene stroom. Door een grote groep mensen te verzamelen, drukt Ichoosr de prijs per deelnemer. De leveranciers kunnen een scherpere prijs bieden door bijvoorbeeld logistieke kosten te drukken. Al het uitzoekwerk over zodat elke deelnemer op beide oren kan slapen.

Er zijn meerdere manieren om te besparen op jouw energiefactuur.

1. Sluit een voordelig energiecontract af. Het is verstandig om minstens 1 keer per jaar jouw energiecontract grondig te bekijken. Wisselen van energieleverancier is eenvoudig. Geen zorgen over de administratieve rompslomp want dat doet iChoosr voor jou. Via de groepsaankoop ontzorgt iChoosr elke deelnemer van het begin tot het einde. Zo ben je als stad of gemeente gerust dat je inwoners een slimme keuze maken.

Schrijf je hier vrijblijvend in voor de groepsaankoop groene stroom en gas

1. Nog een stapje verder? Dan zijn zonnepanelen een slimme keuze! Je verbruikt minder energie en dat merk je direct op je energiefactuur. Dankzij de groepsaankoop zonnepanelen krijg je een correcte prijs voor kwaliteitsvolle producten. iChoosr ontzorgt de burger van het begin tot het einde van het proces. Je bespaart op jouw energiefactuur én je draagt je steentje bij aan een groenere toekomst.

Schrijf je hier vrijblijvend in voor de groepsaankoop zonnepanelen en krijg meteen een persoonlijk voorstel

1. Al zonnepanelen? Dan is een thuisbatterij ideaal om nog onafhankelijker te worden van het net. Doordat je meer van je eigen stroom verbruikt (zelfconsumptie), bespaar je nóg meer. Ook voor de aankoop van een thuisbatterij kan je bij iChoosr terecht. iChoosr neemt alle administratieve rompslomp over en zoekt de beste installateur. Jij kunt op beide oren slapen want iChoosr begeleidt elke deelnemer bij de aankoop en installatie van de thuisbatterij.

Schrijf je vrijblijvend in voor de groepsaankoop thuisbatterij